Muses - Reisverslag uit De Krim, Nederland van Ida Kerssies-v Blanken - WaarBenJij.nu Muses - Reisverslag uit De Krim, Nederland van Ida Kerssies-v Blanken - WaarBenJij.nu

Muses

Blijf op de hoogte en volg Ida

17 Oktober 2018 | Nederland, De Krim

Volgende week zondag gaat onze reis naar Zambia beginnen! Zin aan maar ben toch wel onrustig. Veel voorbereidingen, activity international helpt ons daar gelukkig goed bij, nog een paar dagen werken. Tja en straks mijn lieve gezin achter laten. Afgelopen zondag hebben we een training gehad van Muses in Amsterdam over mijn rol als vrijwilliger, wat ik doe ik in bepaalde situaties, waar ga ik me aan ga hechten en hoe ik daar mee om ga. Hoe pas ik mij aan in de andere cultuur. Ook hebben we het gehad over duurzaamheid. Mijn lieve collega's en een aantal van mijn familie willen graag iets meegeven. Ik had al een wishlist via African impact gekregen en natuurlijk zelf al wat spulletjes om weg te geven gekocht. In de presentatie over duurzaamheid werd me duidelijk dat ik daar beter op de lokale markt of in winkels ook wat kan kopen (en omdat mn koffer bijna vol is natuurlijk :)) Dus voor diegene die nog willen ondersteunen dit kan ook door een financiële bijdrage.
Dit is dan ook gelijk maar even een testje of de reisverslagen bij jullie binnen komen en of ik wat met deze site kan en weet natuurlijk niet of er een goede internetverbinding is!

Groetjes !!

  • 27 Oktober 2018 - 09:22

    Sabine Hofsink:

    Lieve Ida, wens jou en Jannie veel succes in Zambia. Alvast een goede reis toegewenst. Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ida

Actief sinds 30 Juni 2018
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 4862

Voorgaande reizen:

30 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

28 Oktober 2018 - 12 November 2018

Vrijwilligerswerk in Livingstone Zambia

Landen bezocht: